twoday AI Agent revolusjonerer din virksomhets informasjonsbehandling og tar det til et helt nytt nivå
twoday AI-agent
Informasjon som er oppstykket og upålitelig er skrekken for de aller fleste virksomheter og deres ansatte. Ikke bare blir dere mindre effektive, men det kan også føre til dårlige kundeopplevelser, ved at ansatte bruker mye tid på å søke etter informasjon og kundene deres må vente på svar.
Med twoday AI Agent kan du revolusjonere måten du bruker informasjon på, ved hjelp av kunstig intelligens. Din virksomhets data er tilgjengelig i løpet av et øyeblikk, og gamle, tunge prosesser kan automatiseres. Du sparer tid, penger og en enorm mengde manuelt arbeid, noe som igjen kommer kundene dine til gode i form av overlegen service.
- I bakgrunnen ligger ChatGPT i en sikker versjon som tilbyr korrekt og pålitelig informasjon, tilpasset din virksomhet.
- twoday AI Agent kan trygt kjøres med virksomhetens egne databaser eller fra en hvilken som helst annen kilde. Tjenesten er fullstendig i samsvar med GDPR og andre forskrifter for databeskyttelse.
- twoday AI Agent kan trygt kobles til hvilket som helst system og brukes til utallige formål, som for eksempel automatisering av kundeservice, støtte for spesialister, HR- og økonomiprosesser, eller å tilgjengeliggjøre innholdet i din virksomhets personalhåndbok for de ansatte.
Og kanskje det beste av alt: tjenesten har et ferdig driftsmiljø, slik at dere kan ta det i bruk umiddelbart.
Ikke vent til i morgen, start å bruke twoday AI Agent i dag.
Hva kan tjenesten brukes til?
Ved ulike møtepunkter i kundereisen
twoday AI Agent kan kobles til bakgrunnssystemer i alle møtepunkter i kundereisen, noe som forbedrer kundeopplevelsen via smidigere og raskere kundeservice. Tjenesten er skreddersydd til din virksomhets behov, så den svarer på den måten du ønsker, hele døgnet.
Ved redigering av data
Med twoday AI Agent kan du lære ulike agenter mange forskjellige formål, for eksempel å redigere data eller å oversette tekst. Ved å utnytte selskapets data, kan twoday AI Agent oversette informasjon nøyaktig og effektivt til andre språk. I tillegg kan den effektivisere arbeidsflyten og øke produktiviteten i din virksomhet.
Som støtte for spesialistene
Tjenesten støtter krevende spesialistoppgaver. Den kan for eksempel søke etter informasjon fra omfattende bakgrunnsdata lynraskt, slik at spesialisten ikke bruker verdifull tid til å søke etter informasjon, men heller kan fokusere på oppgaver som krever deres unike ekspertise. Resultatet blir økt produktivitet og bedre resultater.
I økonomiadministrasjonen
twoday AI Agent kan automatisere det meste av arbeidet knyttet til din virksomhets fakturering, avstemming, innkreving og så videre. For eksempel er automatisk behandling av skattekort en ferdig funksjon som ligger i tjenesten. Ved å effektivisere disse prosessene, frigjøres verdifull tid som de ansatte kan bruke på andre viktige oppgaver.
Automatisering av kundeservice
twoday AI Agent erstatter dyre og tidkrevende chatbot-prosjekter. Tjenesten kan enkelt læres opp til å svare etter ønske ved hjelp av bedriftens egne data. På denne måten kan chatboten enkelt gjøres om til en som kjenner selskapet godt og betjener kunder. I tillegg kan rollen og til med kommunikasjonsstilen endres.
Ved informasjonsdeling
Tjenesten kan enkelt svare på de oftest stilte spørsmålene fra kundene dine eller de ansatte. Så fort AI-agenten har fått opplæring i den informasjonen dere ønsker, kan den raskt svare på spørsmål, slik at kunden eller den ansatte slipper å lete etter informasjon på forskjellige steder. Ikke bare forbedrer det kundeopplevelsen, den ansatte kan også jobbe mer effektivt.
I flerspråklige tjenester
Tjenesten kan hjelpe og behandle forespørsler, e-poster eller annen informasjon, på alle språk. Den kan oversette informasjon den har lært seg på ett språk til et annet. twoday AI Agent kan for eksempel brukes som tolkehjelp for en innvandrer. Sammenlignet med en vanlig tolk, vil AI-agenten berike informasjonen utover å kun oversette.
I innholdsproduksjon
Ved hjelp av twoday AI Agent kan du skape innhold basert på selskapets eget materiell. Den kan for eksempel brukes til å støtte skriving av produktbeskrivelser, invitasjoner, artikler og nyhetsbrev. Den kan bidra til å spare tid og innsats når du skal produsere store mengder innhold.
I veiledning og opplæring
twoday AI Agent kan lære seg ulike retningslinjer og instruksjoner, slik at når den blir spurt, kan den raskt svare på hva du bør gjøre. For eksempel kan twoday AI Agent raskt svare på spørsmål fra en nyansatt som skal orientere seg og fungere som en støtte i onboardingsprosessen.
Christiania belysning lanserte AI-bot'n Chris – den ultimate hjelperen!
Christiania Belysning har med AI-Agenten Chris tatt et stort steg inn i fremtiden. Ved å utnytte all den strukturerte produktinformasjonen de har, har de skapt den ultimate butikkansatte til nettbutikken sin.
twoday AI Agent forenkler arbeidsprosessen i mange forskjellige roller
Økonomi
- Spar tid og penger, og forbedre virksomhetens effektivitet ved å automatisere manuelle prosesser som fakturering og purring
- Ta bedre beslutninger med sanntidsinformasjon
Beslutningstakere
- Tiltrekk kunder ved å effektivisere prosesser og tilby bedre service
- Forbedre virksomhetens lønnsomhet ved hjelp av automatiserte prosesser og en mer effektiv forretningsdrift
- Frigjør dine ansatte fra tunge, manuelle oppgaver
HR
- Reduser manuelt arbeid og menneskelige feil ved å automatisere prosesser
- Gjør det enkelt for de ansatte å finne viktig informasjon som ansettelsesvilkår, kontrakter og forsikringsavtaler
Kunde
- Raskere og enklere transaksjoner hver dag, hele året
- Få svar på det du lurer på umiddelbart
Kundeservice
- Tilby overlegen kundeservice i alle kanaler
- Ha alltid rask tilgang på korrekt informasjon og sikre kundetilfredshet
- Reduser kostnader ved å kutte trege, manuelle prosesser
Spesialister og kontoransatte
- Finn riktig informasjon på et øyeblikk i et hav av data
- La twoday AI Agent hjelpe deg med å ta bedre beslutninger basert på data og sanntidsinformasjon
- Hold deg oppdatert med sanntidsinformasjon
- Arbeid med et sikkert system som overholder alle GDPR-regler og andre dataforskrifter
Hva gjør twoday AI Agent så overlegen?
Bidrar til å skape et mer personlig forhold
twoday AI Agent bruker eksisterende kundedata og observasjoner for å kommunisere mer målrettet (for eksempel relevante produkt- og tjenesteanbefalinger). Kundeservice beriket med AI gjør det mulig å tilby en sømløs og personlig kundeopplevelse. Kundebehandleren kjenner deg og dine behov allerede og kan hjelpe deg bedre. Tjenesten muliggjør mer bærekraftige og lengre kunderelasjoner, når kundens behov ivaretas bedre.
Kan skreddersys til din virksomhets behov
Ved hjelp av tjenestens brukergrensesnitt for administrasjon og opplæring, er det enkelt å lære AI-agenten ønsket informasjon. Helt grunnleggende kan du gi AI-agenten lenken til en nettside, og den vil lære seg innholdet. Du kan også enkelt lære opp og administrere flere agenter for ulike formål med tilgangsnivåer. Noen agenter kan for eksempel betjene virksomhetens juridiske avdelinger og HR-avdelinger, hvor avdelingens ansatte kan få tilgang til spesifikk informasjon, mens andre agenter kan betjene ansatte eller kunder med informasjon som er tilgjengelig for alle.
Enkelt å integrere i eksisterende systemer
Tjenesten er enkel å integrere i eksisterende systemer og tilbyr en fleksibel og skalerbar løsning som møter din virksomhets behov. Tjenesten kan koble sammen ulike systemer, som for eksempel kundeservice, saksbehandling, ticket-systemer, helpdesk og CRM/ERP-systemer.
Øker produktiviteten
twoday AI Agent øker produktiviteten i virksomheter enda mer enn det datamaskinen gjorde da den ble introdusert i sin tid. Dette takket være automatisering av rutineoppgaver, slik at spesialistene frigjør tid til å jobbe med de viktige oppgavene.
Muliggjør effektiv styring og utnyttelse av data
twoday AI Agent kan benyttes til å hente informasjon fra enorme mengder data.
Forener opplevelsen på tvers av alle kanaler
Kundeopplevelsen kan bli én sammenhengende reise på tvers av kanaler, enten kunden møter på virksomheten din i sosiale medier, chat, e-post eller hvilken som helst annen kanal.
Rask å bruke
Tjenesten har et ferdig driftsmiljø og kan enkelt tas i bruk fra første dag, uten omfattende eller kostbare utviklingsprosjekter. Du kan dra nytte av fordelene allerede fra dag én.
Synlige fordeler
Tjenesten har en rapporteringsfunksjon, som gjør det enkelt for ledelsen å se hvilke fordeler bruk av tjenesten har gitt dere.
Rett informasjon for rett behov
twoday AI Agent har en innebygd database som kan inneholde ubegrenset informasjon. Den forstår hvilken informasjon brukeren leter etter og henter riktig informasjon fra databasen. Du kan be en opplært AI-agent om all informasjon, fra lønn til strategi. Flere agenter kan også opprettes slik at informasjon begrenses kun til en bestemt brukergruppe (for eksempel kan konfidensiell informasjon tilgjengeliggjøres kun for ledelsen). I tillegg er det mulig å justere den operative rollen til agenten (for eksempel kundeservice) og kreativiteten i svarene slik at den fungerer akkurat som ønsket.
Informasjonssikkerhet
twoday AI Agent kan trygt læres informasjon i ethvert bruksområde av virksomhetens egne databaser eller fra hvilken som helst kilde. Tjenesten kan brukes i full overensstemmelse med GDPR og andre personvernsforskrifter.
twoday AI Agent effektiviserer måten vi jobber på, mer enn datamaskinen gjorde i sin tid
Generelt går en betydelig del av medarbeidernes tid med til å finne og strukturere riktig informasjon, det kan være for eksempel å formulere et svar med presis informasjon på den måten man ønsker.
twoday AI Agent er en unik AI-applikasjon som forbedrer virksomheters datainnsamling og -behandling og automatiserer kundeservice.
twoday AI Agent er virksomhetens egen superintelligens som samler spredt og fragmentert informasjon. Den samler all informasjon lynraskt og kan formulere det på den måten dere ønsker.
twoday AI Agent kan brukes til å hente informasjon fra enorme datamengder. Agenten kan enkelt trenes til å lære seg informasjon for ethvert formål, enten fra deres egne databaser eller fra hvilken som helst annen kilde. Dette sikrer raskere og mer nøyaktig informasjonsinnhenting og forbedrer kundeservicen.
twoday AI Agent kan for eksempel produsere en tekst en advokat trenger, til riktig tid og behov. Den kan også gi informasjon som HR trenger, lage brukermanualer og bruksanvisninger, FAQ-sider osv. Etter opplæring kan tjenesten produsere all informasjon virksomheten og de ansatte trenger, og den forstår spørsmålene korrekt.
twoday AI Agent er bygd på den revolusjonerende ChatGPT, men i motsetning til ChatGPT, er twoday AI Agent designet for å være helt sikker og overholde GDPR og andre personvernsforskrifter.
Pris
Smart 30-program
Med Smart 30-programmet kan din virksomhet raskt utnytte fordelene med AI Agent ved hjelp av våre eksperter. I løpet av dette programmet læres dere opp i bruk av AI Agent, de første agentene læres opp og det tekniske miljøet tas i bruk. Deretter vil dere kunne lære opp nye agenter og administrere tjenesten på egen hånd.
Implementering €9 800: Dette inkluderer implementering av twoday AI Agents, 3 workshops for å finne de første bruksområdene og opplæring av agentene, samt opplæring i administrasjonsverktøyet.*
Kontinuerlig bruk 980 €/måned
*Integrasjon av tjenesten i deres miljø faktureres per time (fra 95 Euro/time).
Ta kontakt med oss
Bestill twoday AI Agent eller kontakt oss for mer informasjon
Vil du ta virksomhetens databehandling og kundeservice til et nytt nivå med twoday AI Agent? Du vil spare tid, arbeid og penger, samtidig som kundene dine får bedre service og en overlegen brukeropplevelse.
Du kan bruke tjenesten med en gang – uten prosjekter som varer i måneder eller år.