Skip to content

Hvordan være en relevant løsningspartner?

Hos twoday har vi som mål å være en strategisk løsningspartner som er tett på markedet, benytter den fremste teknologien, ser nye muligheter og våger å utfordre. For å sikre at vi lever opp til disse ambisjonene, inviterte vi noen av våre viktigste kunder og samarbeidspartnere til et innspillsmøte i Ålesund.
3. jul Camilla Skarshaug

 

 Viktigheten av tilbakemelding

Våre kunder og samarbeidspartnere gir oss den beste innsikten i hvordan vi lever opp til våre ambisjoner. Derfor inviterte vi aktører fra ulike bransjer med ulik modenhet i markedet og forskjellige behov. Målet var å få ærlige og konstruktive tilbakemeldinger som kan hjelpe oss å vokse og forbedre oss.



IMGL9856-1




Inspirerende diskusjoner


Deltakere fra Jets Group, VARD, Norwegian Hydrogen, Patogen og NTNU Ålesund delte sine digitale ambisjoner, behov og utfordringer med oss. Det var et inspirerende møte, med mange gode diskusjoner som ga oss innsikt i hvordan vi kan styrke samarbeidet vårt ytterligere.

Vi har nå fått bekreftet at kompetanse innen data og AI er viktigere enn noensinne. Våre kunder og samarbeidspartnere ønsker å bli utfordret, og de forventer at vi har solid domenekunnskap. Nærhet til markedet er avgjørende for våre partnerskap, og vi ser frem til å samarbeide videre sammen med dere.

 

 

Takk for verdifulle bidrag

Takk til VARD, Jets Group, PatoGen AS, NTNU i Ålesund, og Norwegian Hydrogen for at dere deltok og bidro med gode tilbakemeldinger og konstruktive diskusjoner. Vi er stolte av å jobbe sammen med dere.


IMGL9697

 

Send av gårde et kontaktskjema eller ring oss, så tar vi kontakt!

 

Relaterte artikler