Akeneo PIM
Få kontroll på dine produktdata med Akeneo PIM
Kom i gang med PIM, uavhengig av nettbutikk.
Akeneo PIM har mange fordeler
- Gir deg mulighet til å opprette ubegrenset med datapunkter
- Gir bedriften full kontroll på arbeidsflyten
- Hjelper bedriften med å være konsekvent gjennom hele produktreisen
- Automatiserte prosesser som sparer deg masse tid
- Er utrolig brukervennlig og intuitiv
Hvorfor Akeneo PIM?
Hovedfilosofien til Akeneo er at systemet forenkler berikelsesprosessen så mye at din bedrift kan fokusere på å skape gode produktoopplevelser, og ikke sitte med gjentagende og tidkrevende oppgaver. Dette stiller høye krav til fleksibilitet og brukervennlighet.
Omnichannel produktaktivering
Kundene dine forventer gode og konsekvente kjøpsopplevelser uansett hvor de oppdager deg - enten det er gjennom din egen nettbutikk, via forhandlere, distributører eller markedsplasser, på sosiale medier, inne i en fysisk butikk, ved å snakke med en kundeservicerepresentant, eller ved å bla gjennom en trykt katalog.
Akeneo PIM gjør det enkelt å publisere tilpasset innhold i rett kanal. Ved hjelp av automasjon kan systemet publisere og deaktivere produkter basert på dine egne parametere, noe som frigjør deg fra mye manuell oppfølging.
Berikelse slik du ønsker det
Berikelsesprosessen er krevende, da det er ofte flere tusen produkter med flere hundre verdifelt som skal benyttes i et titalls kanaler.
Det som er viktig for at du skal kunne vokse som bedrift er å automatisere de prosessene du har mulighet til, og fokusere tiden din på det som er unikt på hvert produkt. Samtidig er det viktig å skape gode produktreiser for å hjelpe kunden din med å finne det de er ute etter.
Akeneo PIM kommer med et rikt utvalg av funksjonalitet rundt automatisering, sette opp regler, arbeidsflyter og smarte løsninger for at du skal få mest mulig riktig informasjon, og mest mulig interessant informasjon ut til dine kunder.
En hjørnestein for handel
Går du direkte til forbrukeren? Flytter du fra én e-handelsplattform til en annen? Kanskje du skal finne ut av klikk og hent eller sende-fra-butikk? Skifter du fra B2B til D2C? Uansett hvilken handelsstrategi du tar, er en godt integrert moderne PIM grunnmuren du trenger på plass først for å sikre kvalitetsproduktdata overalt.
En ny måte å jobbe på
Det kan hende at oppsett av en kundereise er godt definert for selskapet ditt, men har du kontroll på hvordan du får all høykvalitets-produktinnhold til å vises på riktige måter for alle trinnene i kundereisen? Sliter du med forskjellige interessenter, forskjellige datatyper og forskjellige kanalregler og krav? Vi vet at det er utfordrende, og vi er her for deg.
Akeneo PIM eliminerer gamle og ineffektive måter å jobbe med produktinformasjon på for å frigjøre vekstpotensialet i bedriften din.
Akeneo PIM-partner
twoday er Akeneos største partner i Norge. Vi leverer primært løsninger på enterprise, men kan også bistå kunder i en tidligere fase ved hjelp av Akeneos open source-løsning. Uansett anbefaler vi dere å ta en uforpliktende prat med oss for å avdekke behov og en mest hensiktsmessig tilnærming til håndtering av produktdata.
I tillegg til å være Akeneos partner, er vi også uavhengige rådgivere på PIM og master data. Dette betyr at ved å benytte rådgivingstjenester fra oss vil vi hjelpe dere med best mulig løsning, uavhengig av plattform.