Skip to content

Kundereferanser

Sjekk ut hva vi har gjort for våre kunder

Bra for mennesker. Bra for business.

Å designe forretningsmodeller og digitale løsninger som er bra for mennesker, er fundamentalt også bra for business.

Dette er fordi slike løsninger setter brukeren i sentrum, noe som fører til økt kundetilfredshet og lojalitet.

Når kundereisen er godt designet, blir interaksjonen med tjenesten eller produktet intuitiv og behagelig, noe som reduserer friksjon og motstand hos brukeren.

Designers working on their computer

Våre tjenester inkluderer:

Mann og dame står og prater mens damen gestikulerer

Brukeropplevelse (UX)

Brukeropplevelse handler om hvordan produkter eller tjenester oppleves av de som bruker dem. I brukeropplevelsesdesign samler vi innsikt, tester og designer med sluttbrukeren i fokus. Ved å lære om og å få input fra de som skal bruke løsningen slipper vi å basere oss på gjetting, og sikrer i stedet at formål, funksjon og design er tilpasset faktiske brukerbehov.
Bilde av en hånd som peker på en PC-skjerm

Interaksjonsdesign (UI)

Hvordan bygge grensesnittet mellom teknologi og brukere? Det visuelle er en viktig del av brukeropplevelsen til en tjeneste eller et produkt. Med prosesser og metoder fra interaksjonsdesign optimaliserer vi interaksjonen mellom brukere og digitale systemer, skal at den fungerer godt og effektivt.  
Digitaliseringsstyrelsen-korekort-case-applikationsudvikling

Kundeopplevelse (CX)

Vi hjelper deg å skape meningsfulle interaksjoner mellom kunden og dibedrift for å sikre vedvarende vekst og lønnsomhet. Har du en tydelig visjon for hvordan kundeopplevelsen din skal være? Har du forstått godt hvem kunden din er? Det er målt at bedrifter som leverer gode kundeopplevelser har økt inntekten sin mer enn dobbelt så mye som sine konkurrenter.
Kundeopplevelsen er det totale inntrykket kunden har fra fra interaksjon med din bedrift i alle ledd langs en kundereise. 
Et menneske står og ser på lysende lamper festet i vegg

Tjenestedesign

Tjenestedesign er å skape helhetlige brukerrettede tjenester. Gjennom inngående innsiktsarbeid kartlegges blant annet tjenestens prosesser, økosystem og brukerreiser. Fokuset er på å skape trygge og intuitive tjenester som støtter oppunder det brukerne ønsker å oppnå.

1024_twoday_avento_tonemolnes_2022_TMO0552

Universell utforming

Vi sikrer at dine løsninger er tilgjengelige for alle, uavhengig av funksjonsevne eller situasjonelle begrensninger. 
Nærbilde av en kvinne som smiler blant kollegaer

Innsikt og analyse

Systematisk innsamling og analyse av innsikt skiller informerte designbeslutninger, fra antakelser og gjetting. Metoder vi benytter er blant annet intervju, observasjon, brukertesting, brukerundersøkelser og workshops. Funn analyseres og presenteres til teamet via visuelle formater som: Affinity diagrammer, brukerreiser, frekvenstabeller, personas, user stories, og brukerflyter.

To damer og en mann står og holder i en ipad og smiler

Brukertesting

Brukertesting er et viktig verktøy i enhver produkt- og utviklingsprosess. Med brukertesting får vi bekreftet eller avkreftet hypoteser, validert designvalg og samlet innsikt om brukerbehov og handlingsmønstre. Designdrevet brukertesting før og underveis i produktutviklingen sørger for at utviklerne får brukt tiden sin optimalt, og at du som kunde kan være trygg på produktet eller tjenesten din er gjennomtestet i god tid før lansering.​
To menn står utenførs og prater med hverandre

Designsystem

Et designsystem er en viktig del av merkevarebygging og helhetlig design. Designsystemet består av alle bitene som utgjør den visuelle og funksjonelle profilen til løsningen din. Ved å ha et designsystem tilrettelegges det for gjenbrukbare komponenter, slik at designere og utviklere kan spare tid under utvikling.​

Våre tjenester inkluderer

 

Symbol for innsikt og analyse

Innsikt og analyse

Vi går grundig til verks for å forstå dine kunders behov og preferanser gjennom omfattende innsikt og analyser. Dette danner grunnlaget for å utvikle skreddersydde løsninger for dine målgruppers behov.

Symbol for kundeopplevelser

Kundeopplevelser (CX)

Vi hjelper deg å skape meningsfulle interaksjoner mellom kunden og din bedrift.

Symbol for brukeropplevelse

Brukeropplevelse (UX)

Våre UX-designere er eksperter på å skape intuitive og brukervennlige digitale opplevelser som gir økt brukerengasjement og tilfredshet.

Symbol or interaksjonsdesign

Interaksjonsdesign

Med fokus på å skape visuelt tiltalende grensesnitt, strever vi etter å forbedre brukervennlighet og navigasjon for dine digitale løsninger.

Symbol for brukertesting

Brukertesting

Vi utfører grundige brukertester for å sikre at dine løsninger møter brukernes behov og forventninger på en effektiv måte.

Symbol for tjenestedesign

Tjenestedesign

Vi jobber med å utforme helhetlige opplevelser som oppfyller både brukerens og virksomhetens behov.

Symbol for universell utforming

Universell utforming

Vi sikrer at dine løsninger er tilgjengelig for alle, uavhengig av funksjonsevne eller situasjonelle begrensninger.

Symbol for designsystem

Designsystem

Vi utvikler designsystemer som gir en helhetlig opplevelse på tvers av dine digitale eiendeler.

Lurer du på hvordan vi kan hjelpe deg? Legg igjen kontaktinfoen din, så hører du fra oss.