Oppdag kraften av design og UX
I twoday tror vi på kraften av godt design og engasjerende brukeropplevelser for å drive vekst og suksess. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen design og brukeropplevelser som hjelper bedrifter i dagens digitale landskap.
Kundereferanser
Sjekk ut hva vi har gjort for våre kunder
Bra for mennesker. Bra for business.
Å designe forretningsmodeller og digitale løsninger som er bra for mennesker, er fundamentalt også bra for business.
Dette er fordi slike løsninger setter brukeren i sentrum, noe som fører til økt kundetilfredshet og lojalitet.
Når kundereisen er godt designet, blir interaksjonen med tjenesten eller produktet intuitiv og behagelig, noe som reduserer friksjon og motstand hos brukeren.
Våre tjenester inkluderer:
Brukeropplevelse (UX)
Interaksjonsdesign (UI)
Kundeopplevelse (CX)
Kundeopplevelsen er det totale inntrykket kunden har fra fra interaksjon med din bedrift i alle ledd langs en kundereise.
Tjenestedesign
Tjenestedesign er å skape helhetlige brukerrettede tjenester. Gjennom inngående innsiktsarbeid kartlegges blant annet tjenestens prosesser, økosystem og brukerreiser. Fokuset er på å skape trygge og intuitive tjenester som støtter oppunder det brukerne ønsker å oppnå.
Universell utforming
Innsikt og analyse
Systematisk innsamling og analyse av innsikt skiller informerte designbeslutninger, fra antakelser og gjetting. Metoder vi benytter er blant annet intervju, observasjon, brukertesting, brukerundersøkelser og workshops. Funn analyseres og presenteres til teamet via visuelle formater som: Affinity diagrammer, brukerreiser, frekvenstabeller, personas, user stories, og brukerflyter.
Brukertesting
Designsystem
Et designsystem er en viktig del av merkevarebygging og helhetlig design. Designsystemet består av alle bitene som utgjør den visuelle og funksjonelle profilen til løsningen din. Ved å ha et designsystem tilrettelegges det for gjenbrukbare komponenter, slik at designere og utviklere kan spare tid under utvikling.
Våre tjenester inkluderer
Innsikt og analyse
Vi går grundig til verks for å forstå dine kunders behov og preferanser gjennom omfattende innsikt og analyser. Dette danner grunnlaget for å utvikle skreddersydde løsninger for dine målgruppers behov.
Kundeopplevelser (CX)
Vi hjelper deg å skape meningsfulle interaksjoner mellom kunden og din bedrift.
Brukeropplevelse (UX)
Våre UX-designere er eksperter på å skape intuitive og brukervennlige digitale opplevelser som gir økt brukerengasjement og tilfredshet.
Interaksjonsdesign
Med fokus på å skape visuelt tiltalende grensesnitt, strever vi etter å forbedre brukervennlighet og navigasjon for dine digitale løsninger.
Brukertesting
Vi utfører grundige brukertester for å sikre at dine løsninger møter brukernes behov og forventninger på en effektiv måte.
Tjenestedesign
Vi jobber med å utforme helhetlige opplevelser som oppfyller både brukerens og virksomhetens behov.
Universell utforming
Vi sikrer at dine løsninger er tilgjengelig for alle, uavhengig av funksjonsevne eller situasjonelle begrensninger.
Designsystem
Vi utvikler designsystemer som gir en helhetlig opplevelse på tvers av dine digitale eiendeler.