Styrk leadsgenereringen med en handlings-
plan for e-post-
markedsføringen din
Får du optimalt utbytte av e-postmarkedsføringen din? Går du glipp av salg fordi du ikke har et automatisert oppsett? Begrenser den tekniske plattformen din deg, eller utnytter du ikke mulighetene?
Med en handlingsplan får du oversikt over hvor det er verdt å sette inn innsatsen. Planen tar utgangspunkt i hvordan du skaffer (flere) samtykker og modner dem til salgsklare leads.
Prosessen
Steg 1: Innsikt
Vi ser nærmere på din bedrifts eksisterende e-postmarkedsføringsoppsett. Hva har du jobbet med til nå? Hva fungerer, og hva fungerer ikke? Basert på det vi ser, utarbeider vi en analyse.
Steg 2: Workshop
Vi presenterer analysen og kommer med foreløpige tanker om din bedrifts potensialer. Vi diskuterer mulighetene med deg – eller dere*. Er det barrierer eller muligheter vi overser? Er det riktig for deres kunder og forretning?
*Det er opp til deg om du trenger å ha med flere kolleger på workshopen.
Steg 3: Handlingsplan
Vi utvikler en handlingsplan for e-postmarkedsføringen, basert på analysen og workshopen. Dette er en konkret plan du selv kan implementere, vi hjelper deg gjerne hvis du har behov for det. Planen inkluderer tanker om alt fra ditt tekniske oppsett til din automatiseringsstrategi.