Skip to content

Prosessen

Steg 1: Innsikt

Vi ser nærmere på din bedrifts eksisterende e-postmarkedsføringsoppsett. Hva har du jobbet med til nå? Hva fungerer, og hva fungerer ikke? Basert på det vi ser, utarbeider vi en analyse. 

Steg 2: Workshop

Vi presenterer analysen og kommer med foreløpige tanker om din bedrifts potensialer. Vi diskuterer mulighetene med deg – eller dere*. Er det barrierer eller muligheter vi overser? Er det riktig for deres kunder og forretning? 

*Det er opp til deg om du trenger å ha med flere kolleger på workshopen. 

Steg 3: Handlingsplan

Vi utvikler en handlingsplan for e-postmarkedsføringen, basert på analysen og workshopen. Dette er en konkret plan du selv kan implementere, vi hjelper deg gjerne hvis du har behov for det. Planen inkluderer tanker om alt fra ditt tekniske oppsett til din automatiseringsstrategi. 

Vil du vite mer om e-postmarkedsføring? Ta kontakt med oss, så finner vi en tid som passer for deg.

Oddbjørn Hatløy

Business Area Director
oddbjorn.hatloy@twoday.com
+45 93 90 12 37