Styrk merkevaren din med en god markedsstrategi
En merkevare må oppfylle kundeløfter for å gi verdi. Det handler om å forstå kundene, kjenne ders utfordringer og vite hvordan og i hvilke kanaler vi snakker til dem. Sikrer din markedsstrategi dette?
Markedsstrategi
Veien frem til en god strategi
Veien frem vil inneholde viktige oppdagelser i seg selv, derfor liker vi aller best å gjøre dette sammen med dere. Her er hovedtrinnene:
1.
Mobilisering av arbeidsgruppen2.
Kartlegging av merkevarens nåsituasjon og målgrupper3.
Idéutvikling: Hvordan treffer vi målgruppen og bygger attraktivitet?4.
Testing og anbefalinger av løsninger5.
PresentasjonHva vil en god markedsstrategi gi deg?
Etter prosessen er gjennomført vil dere ha en ferdig utarbeidet og gjennomtestet strategi for deres digitale tilstedeværelse.
Strategien tar for seg markedet, merket deres, forbrukerne/målgruppen og deres kjøpsreise.
Strategien er også knyttet opp mot de overordnede målene og formålene deres.