Skip to content

Bygg merkevaren din sterkere

Hvorfor en innsiktsfase?

Forstå målgruppen din bedre

Finn din unike posisjonering

Sikre relevant kommunikasjon

Mål effekten av merkevarebyggingen

Reduser risiko for kostbare feilgrep

Bygg en langsiktig og bærekraftig merkevarestrategi.

La oss komme i gang

Hvordan gjennomfører vi en innsiktsfase?

1.

Workshop

Vi mobiliserer arbeidsgruppen for at alle skal trekke i samme retning. Her skal vi finne ut – ikke finne på – hvem dere er. Vi stiller spørsmålene, dere har svarene.

2.

Målgruppeanalyse

Vi snakker med utvalgte profiler – både eksisterende, potensielle og om mulig tidligere kunder. Her vil vi utabeide personas, som gir deg enda bedre innsikt i målgruppen og hvordan du skal kommunisere.

 

3.

Navneprosess

Av og til kan bedriften ha behov for et nytt navn, ikke bare fordi den er helt ny, men like ofte også fordi navnet ikke gir de riktige assosiasjonene til det dere ønsker å være fremover. Et merkenavn skal være unikt, relevant, troverdig og holdbart.

 

4.

Veien videre

Dokumentasjonen fra innsiktsfasen gir en rekke anbefalinger for videre arbeid med merkevarestrategien.

Merkevarebygging

Etter innsiktsfasen er vi klare for de neste stegene

Kontakt oss

Vil du vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg med en innsiktsfase?

Oddbjørn Hatløy

Business Area Director
oddbjorn.hatloy@twoday.com
+47 90502359