Kundeopplevelser

twoday bygger sterke merkevarer gjennom lønnsomme, digitale kundereiser

twoday bygger sterke merkevarer gjennom lønnsomme, digitale kundereiser

Gode kundeopplevelser oppstår når en merkevare innfrir kundeløfter overfor den som har erkjent et behov. En virkelig god kundereise handler om de gode opplevelsene før, under og etter et kjøp.

En kundereise skal derfor innfri målsetninger som omhandler merkevarens posisjon, salg og kundetilfredshet. Her vil gode og synlige nettsider, aktiv tilstedeværelse i sosiale medier, og synlighet gjennom innhold som skaper trafikk til din nettbutikk spille ulike roller i kundereisen.

Vi arbeider med merkevarer som jakter på et gode og lange kundeforhold, som gjerne måles i antall fornøyde kunder, og over tid gjennom hvor mange som velger dem igjen, når behovet oppstår på nytt. For oss er dette kundeopplevelse!

Våre tjenester

Med kreativ kommunikasjon og målbare, effektive løsninger hjelper vi bedrifter med å øke synlighet og konverteringer

Noen av selskapene som vi har skapt resultater for

slettvoll-logo-400px
vpg-logo-400px
sbm-logo-400px
62-logo-400px
NTNU-logo-400px
aak-logo-400px

Kundereferanser

Ta en titt på referansene våre

twoday Bloggen

Faglig påfyll og tips fra oss i twoday

Kontakt oss

Vil du vite mer om hvordan vi kan hjelpe?

Oddbjørn Hatløy

Business area director
oddbjorn.hatloy@avento.no
905 02 359