Gode kundeopplevelser oppstår når en merkevare innfrir kundeløfter overfor den som har erkjent et behov. En virkelig god kundereise handler om de gode opplevelsene før, under og etter et kjøp.
En kundereise skal derfor innfri målsetninger som omhandler merkevarens posisjon, salg og kundetilfredshet. Her vil gode og synlige nettsider, aktiv tilstedeværelse i sosiale medier, og synlighet gjennom innhold som skaper trafikk til din nettbutikk spille ulike roller i kundereisen.
Vi arbeider med merkevarer som jakter på et gode og lange kundeforhold, som gjerne måles i antall fornøyde kunder, og over tid gjennom hvor mange som velger dem igjen, når behovet oppstår på nytt. For oss er dette kundeopplevelse!
Kundereferanser
Høsten sniker seg kjapt på. Etter en lang og digg sommer, kan det være ekstra vanskelig å finne tilbake til rutinene. En av disse rutinene kan være regelmessig posting i de sosiale kanalene. Dersom du jevnlig poster innlegg, er du nemlig mer synlig for potensielle kunder. I tillegg øker du troverdig...
Gjennom e-postmarkedsføring sørger du for at du holder deg synlig for kundene, og du tar vare på kunder du allerede har. Nå som innskrenkede sporingsmuligheter og lignende utfordringer har gjort seg gjeldende, vil nyhetsbrev være en bra plattform å inkludere i strategien.
Rekker du ikke over alle markedsaktivitetene du har planlagt for bedriften? Har du en markedsressurs som skal ut i permisjon eller kanskje mangler du rett kompetanse til å kunne gjennomføre alt du ønsker? Da burde du sjekke ut Marketing for hire!