Inbound marketing handler om å tiltrekke, konvertere, selge og engasjere gjennom innhold som engasjerer besøkende. Det handler om å skifte fra å kun kommunisere tjenester og tilbud, til å sette kunden og deres utfordringer i sentrum
Som HubSpot Solution Partner samarbeider vi med merkevarer som ønsker å utvikle, implementere og drive gode inbound strategier gjennom den verdensledende salgs- og markedsføringsplattform HubSpot. Slik hjelper vi bedriften å tiltrekke besøk, leads og nye kunder. Alt i ett og samme verktøy.
Vi tilbyr et oppdatert inbound team, hvor vi samler spisskompetansen som din virksomhet trenger, til enhver tid. Vår kompetanse spenner fra drevne innholdsprodusenter, CMS-konsulenter, grafiske designere, foto- og videoprodusenter, analytikere eller kommunikasjonsrådgivere.
Digital markedsføring utvikler seg i rekordfart, og med stadige nye kanaler og formater kreves det kompetente ressurser for å skape gode kundeopplevelser. Våre konsulenter har inngående kompetanse i alle digitale kanaler og markedsdisipliner.
HubSpot CMS er en sikker, brukervennlig og integrert løsning i den kraftige CRM-plattformen som HubSpot er bygget på på. Den kan også integreres mot andre CRM-løsninger.
Nettsideoptimalisering gjennom HubSpot gir mange fordeler, og våre utviklere og konsulenter kan bygge nettløsninger med avanserte integrasjoner mot andre datakilder, sosiale medier og CRM-systemer.
Her forklarer Hanne hva inbound marketing er.
En inbound strategi handler om å systematisere en rekke aktiviteter som hjelper bedriften med å tiltrekke, konvertere, selge og begeistre målgrupper gjennom digital markedsføring.