Skip to content
twoday

On demand webinar:

Kundereise i sosiale medier

Sosiale medier spiller en viktig rolle i kundereisen – fra første kontaktpunkt når vi skal skape oppmerksomhet til et produkt eller en tjeneste, til endelig kjøp og gjenkjøp. I dette webinaret vil vi gå gjennom hvordan din bedrift kan jobbe mer målrettet i sosiale medier

MX-phone-sign-street-green-twoday 1280x

Dette spennende webinaret er rettet mot alle bedrifter som ønsker å oppnå økt skreddersøm og aktualitet i kommunikasjonen på sosiale medier. Du vil sitte igjen med mer innsikt i hvordan du kan jobbe mer systematisk og målrettet med data, målgrupper, budskapsutforming og distribusjon.

Foredragsholder

Camilla 800px

Camilla Skarshaug
Digital rådgiver, twoday

Camilla er utdannet markedsfører og jobber som digital rådgiver i twoday Avento. Hun har jobbet med markedsføring for flere store merkevarer i byråbransjen siden 2015.

Fyll ut skjemaet for å se on demand webinaret