Vi leverer rådgivning, utvikling og forvaltning av IT-systemer til både private og offentlige virksomheter, og gode kundeopplevelser
Marketing for hire ble løsningen for GlobalConnect
Med en grafisk designer, en innholdsprodusent/webredaktør og en prosjektleder, tok twoday over ansvaret for markedsarbeidet mens GlobalConnect ventet på at de nyansatte skulle start.
Risiko- og Sårbarhetsanalyser hos NAV
Slik har twoday hjulpet NAV med å sørge for et sikkerhetsfokus.
Digitalisering og automatisering hos NOKUT
Ved å gå fra å kun bruke post til å bli heldigitalt, har NOKUT oppnådd en betraktelig redusert saksbehandlingstid.
Høgskulen i Volda
Heldigital kampanje med analogt konsept.
Sandnes Garn
Les hvordan twoday har hjupet Nord-Europas største produsent av strikkeglede.
Europris
Les mer om samarbeidet mellom Europris og twoday, og hvordan vi sammen som et team jobber for å levere en moderne nettbutikk.
Devold of Norway
Omstillingsdyktigtradisjonsbærer.
Vedlikehold, videreutvikling og modernisering for Mattilsynet
Les hvordan twoday har hjulpet Mattilsynet med modernisering av komplekse system.
Ny statistikkportal for Utdanningsdirektoratet
Les hvordan twoday bidrar til åpenhet, gjennomsiktighet og innsikt i norsk utdanning, gjennom utvikling av en avansert statistikkløsning.
Visma SmartSkill får frigjort tid med tjenesten Marketing for Hire
Les hvordan twoday har bidratt til en mer effektiv og stressfri hverdag gjennom tjenesten Marketing for Hire.
Sikre testdata for NAV som ivaretar personvern
Les hvordan vi gjorde test til en fest med syntetiske data som ivaretar sikkerheten til kontaktene hos NAV.
GS Bildeler- Å rådgi merkevarer i krisetider
Vi hjalp GS bildeler gjennom pandemien og dette resulterte i en inntekts økning på hele 38% i nettbutikken.
Stryntrappa - Kan man selge trapp gjennominfluencer- samarbeid?
Det virker kanskje lite trolig. Men det er mulig. Med det riktige samarbeidet, gjort på en god måte. Les hvordan vi fikk det til.
Friluftsmagasinet –eksperten på jakt, fiske og friluftsliv
Les hvordan twoday både rådgir på og implementerer for Friluftsmagasinets netthandel, med fokus på deres PWA-frontend for Adobe Commerce Cloud.
Reetablering av portalen til Nasjonalt ID-senter
twoday reetablerte nettportalen NIDSenter.no ved hjelp av EpiServer CMS og Microsoft Azure.
Datavisualisering i Power BI ga Helsedirektoratet oversikt under pandemien
Les hvordan vi utviklet nye digitale løsninger for å levere samfunnskritiske pandemidata med Power BI.
Fem moderniseringsprosjekter for Helsedirektoratet
twoday jobber med flere spennende prosjekter hos Helsedirektoratet. Les om dem her.
Wattn - Teknologi som konkurransefortrinn
Vi hjalp Wattn med å utvikle et mer fremtidsrettet spekter av tjenester og produkter for deres kunder.
Nyutvikling hos Landbruksdirektoratet
Landbruksdirektoratet (Ldir) hadde et behov for å modernisere en rekke prosesser og var derfor på jakt etter en strategisk partner. Les hvordan vi i twoday hjalp Ldir som deres strategiske partner.
Nye nettsider for Skatteetaten
Skatteetaten ønsket seg nye og moderne nettsider med et tydelig fokus på universell utforming og responsivt design.
Sikkerhet og personvern hos Helsedirektoratet
Les hvordan twoday bisto Helsedirektoratet med å etablere en sikker utviklingsmetodikk for å ivareta sikkerhet og personvern i utviklingsløpet.
Covid-19-rapport for Lovisenberg Diakonale Sykehus
Helsemyndighetene ønsket daglig rapportering over sykdomsutviklingen under pandemien og derfor fikk Lovisenberg Diakonale Sykehus et behov for å automatisere dette arbeidet så mye som mulig. twoday ble satt til utviklingen av rapporteringen.
Modernisering av folkeregisteret i NAV
Les hvordan twoday bisto NAV med modernisering av folkeregisteret og prosjektet MFN.
Optimar Commander
Optimar ønsker å hjelpe kundene å optimalisere driften, og utviklet derfor den digitale driftsplattformen Optimar Commander i samarbeid med twoday.
Statistikkverktøy forUtdanningsdirektoratetmed Qlik Sense
twoday har hjulpet Utdanningsdirektoratet med å skape et helhetlig statistikkverktøy ved hjelp av Qlik Sense. Les hvordan vi gjorde det her.
Brunstad 80 år - jubileumskampanje
I forbindelse med sitt 80-årsjubileum ønsket Brunstad å bygge merkevare mot de viktigste målgruppene sine og fortelle sin tradisjonsrike historie.
Risiko- og Sårbarhetsanalyserhos Landbruksdirektoratet
twoday har utført to Risiko- og sårbarhetsanalyser på teknisk nivå for to forskjellige leveranseteam hos Landbruksdirektoratet (LDIR).
Folkspel: Effektive prognoser med BizView
Svenske Folkespel effektiviserte sine forretningsplaner med BizView gjennom mer effektiv og nøyaktig forretnings- og prognose simulering i ett og samme verktøy.