Klientportal for Advokatfirmaet Schjødt

Kundecase, Advokatfirmaet Schjødt

Advokatfirmaet Schjødt ønsket rådgivning innenfor EPiServer utvikling og skytjenester. De hadde nylig utført et teknisk løft av nettsiden og flyttet den fra Umbraco til EPiServer. twoday ble valgt som ny leverandør til å jobbe med vedlikehold og forvaltning av EPiServer løsningen, og videreutvikling av et produkt, Klientportalen.

Meeting
twoday

Prosessen

twoday har utført forbedringer og vedlikehold, samt redesign, på nettside og Klientportal. Prosjektet følger en DevOps leveransemodell, der man leverer hyppig til produksjonsmiljø.

I arbeidet med Klientportalen ble et lite utvalg reelle Klienter invitert til å være testere. Disse klientene har vært viktige partnere i utviklingen av det endelige produktet ved å gi tilbakemeldinger på utviklet funksjonalitet samt forslag til nye funksjoner.

Det som startet med et ønske om nye impulser resulterte i et konkurransefortrinn, ved hjelp av EPiServer CMS.

Løsningen

Nettsiden er bygd på standard EPiServer CMS. Klientportalen er utviklet som et påbygg på nettsiden og er dermed også realisert på EPiServer plattformen.

Ved å bruke EPiServer i bunn og utvikle produktet som skreddersøm på plattformen gir det muligheter til å tilpasse Klientportalen slik at den kommer både Schjødt og deres klienter til best nytte.

Barcode green

Oppnådd resultat

Partnerne i Schjødt er svært fornøyde med  både Klientportalen og nettsiden, og har gitt gode tilbakemeldinger. Det legges blant annet vekt på at de liker godt at man har valgt å gå for en skreddersøm, der man har et produkt i bunnen, at man så bygger på plattformen.
 
Klientportalen kan gi merverdi for selskapet da det virker som et argument i salgsprosessen og skaper derfor et konkurransefortrinn. Den brukes nå av flere klienter og saker enn man gjorde med første prototype.
Portrett av en dame som smiler
twoday

Vil du vite mer?
Ta kontakt i dag