Netthandel

Digital handel bygd på kloke hoder og ledende teknologi

Kundenes forventninger endrer seg stadig og setter nye, høyere krav til fleksibilitet, oppetid og vekst.

Møter man ikke disse, sliter man med å holde tritt i dagens digitale handelshverdag. Det er derfor de som investerer tid, folk og ambisjoner – i løsninger som møter kundene der de er – vinner deres lojalitet.

Vi kombinerer våre nesten 20 år med ekspertise på digital handel og omnikanal med deres bransjekunnskap – for å finne de beste, sømløse løsningene for dere og kundene deres.

Våre tjenester

Vi leverer det du trenger for å skape lojale kunder i din netthandel

Ikon av hode i profil, med data-aktige linjer som går ut av hodet

Rådgivning, utvikling og implementering av deres digitale omnikanalstrategi

streamlinehq-shopping-cart-shopping-ecommerce-100

Skreddersydde nettbutikker på standardiserte, prøvde metoder og plattformer for B2C, B2B og alt i mellom

Ikon av mappe med fil oppi

PIM-løsninger for å levere produktopplevelser og -prosesser av høy kvalitet og effektivitet

Ikon av papirfly

Bistand med markedsføring, annonsering og SEO

Ikon av tre silhuetter med strek mellom seg

I tillegg til våre eksperter på netthandel, en inngang til et bredt fagmiljø på 2000 hoder

Strategi og rådgivning

Å ta i bruk moderne, digitale arbeids­metoder og nye teknologier krever mye fra en bedrift. Våre folk gir våre kunder ekstra øyne, hoder og hender for å finne ut hva neste steg bør være, samt til å forbedre prosesser, engasjere arbeidsstyrken og utforme neste iterasjon av forretnings­modellen.

En god strategi – sammen med operative ressurser – gjør det enkelt å møte plutselige endringer, behov og muligheter på en god måte. Hva vi skal gjøre (og ikke gjøre) for å oppnå vekst blir tydelig, uten å gå på akkord med sikkerhet, personvern og lignende.

Nettbutikk og omnikanal

9 av 10 ledere innen handel er enige at en sømløs omnikanal­strategi er kritisk for å lykkes. Dette betyr at uansett hvor de besøker butikken fra – digitalt eller fysisk – og uansett behov de skulle ha for dagen, får de den samme opplevelsen. For å oppnå dette må du tiltrekke og holde på kunder, sørge for sikkerhet og stabilitet og ha på plass hodene med riktig kompetanse.

I dag lener vi oss på mulighetene Adobe Commerce Cloud gir bedrifter til å skape de beste digitale opplevelsene. Kort oppsummert betyr dette:

  • 99.99 % oppetid med skybasert infrastruktur
  • Innebygd maskinlæring og AI med Adobe Sensei
  • Headless, moderne Progressiv Web Application-rammeverk
  • Pagebuilder CMS integrert med katalogen

Mye, mye mer.

Integrasjoner og teknisk arkitektur

For å innfri forventningene til hastighet, tjenester og tilgjengelighet, er det mange systemer som skal snakke sammen, slik som ERP-, CRM-, PIM-, DAM-systemer, betaling- og fraktleverandører og nettbutikken selv. Løsningsarkitektene våre sørger for en optimal arkitektur og implementering.

Sammen med sertifisert Visma-partner Integrasjons­partner BITS AS har vi støtte for integrasjon med Visma.NET, Visma Business, Visma Global, Visma Enterprise, Visma e-conomic, Visma eAccounting, Mamut, Tripletex, Navision, Salesforce, Microsoft Dynamics, SAP, 24/7 Office og mer.

Product Information Management (PIM)

Gode produktopplevelser skaper vekst gjennom flere salg og færre returer, men blir ofte hindret av utdaterte systemer og prosesser i bedriften. PIM-systemer er en nøkkelbrikke for en effektiv prosess for å samle, foredle og levere fersk og riktig informasjon til kunden – gjennom hele kjøpsopplevelsen. Det gjør det mer effektivt å skape og levere engasjerende innhold til målgruppene dine.

En studie fra Forrester i 2020 viser at produkt­opplevelsen er den viktigste faktoren til å skape en god kunde­opplevelse. En tidligere studie viser også at hver gang en bedrift beriker et produkt med mer informasjon, vil de se opp til 36 % økning i salg.

I tillegg til rådgivning leverer vi Akeneo PIM Enterprise. Vurderer du ny netthandelsplattform, bør du også vurdere et PIM-system for en mer sømløs og effektiv overgang.

SEO og markedsføring

Digital markedsføring utvikler seg i rekordfart, og med stadige nye kanaler og formater kreves det kompetente ressurser for å skape god kundeopplevelser. Google, for eksempel, er bare én av de mange kanalene kundene møter før de foretar et kjøp. Vi hjelper kunder å være synlig på nett med operasjonell bistand på markedsføring, annonser og søk.

Design, brukeropplevelse og optimalisering

Gode løsninger svarer til et behov hos brukerne. Design handler om å følge hele kundereisen og dens tjenester, møtepunkt og opplevelser. Våre designere skaper verdi gjennom kreativ tenking og sørger for stadig konverterings­optimalisering (CRO). Med begrensede ressurser og høyt tempo, lønner det seg at de også kjenner godt til den tekniske plattformen vår.

Med mange, forskjellige kunder kjenner vi godt til ulike måter å fikse nyoppdagede friksjoner eller behov på. Med A/B- og brukertesting kan vi finne ut hvilken som passer for akkurat dere.

Kom i gang på én måned

En ny netthandelsplattform er for mange synonymt med mange måneders arbeid, med stadig påløpende kostnader. Vårt eget rammeverk er lagd for å lansere opplevelser kundene forelsker seg i raskt, med lav risiko og forutsigbare kostnader.

To semiformelle folk, av hvert sitt kjønn, står utendørs og ser sammen på den enes mobil.

Noen av våre kunder

Sammen kombinerer vi deres bransjekunnskap med vår ekspertise på digital handel og omnikanal

Book en prat med oss

Vil du vite mer hva vi kan hjelpe dere med? Fortell oss litt hva dere tror behovene deres er i dag, så ringer Alexander dere for en uforpliktende prat.