Vi hjelper deg med digital markedsføring
Datadreven digital markedsføring gir deg muligheten til å forstå og engasjere målgruppen din på et dypere nivå. Ved å utnytte data, kan du tilpasse budskapet, optimalisere kampanjer og forbedre kundeopplevelsen, noe som fører til økt lønnsomhet og et solid konkurransefortrinn. Oppdag kraften i datadreven markedsføring for din bedrift!
Dette kan vi gjøre for deg
Digital markedsføring er mange ting. Her er områdene vi særlig fokuserer på når vi skal hjelpe din bedrift med å bli mer synlig og skape digitale kundeopplevelser som beveger mennesker – fra den første annonsen til det siste klikket.
Rekker du ikke over alt markedsarbeidet, eller har du behov for spesialkompetanse i en bestemt periode? Lei kompetansen du trenger med Marketing for Hire.
Spar tid med Marketing Automation, og automatiser kommunikasjonen med dine kunder og leads - og samtidig treffe med riktig innhold til riktig tid.
Bygg tillit, tiltrekk og konverter kunder med effektive Inbound Marketing-strategier, som leverer verdifullt innhold og bygger langvarige relasjoner.
Ranger høyere i søkemotorer og øk synligheten din organisk med søkemotoroptimalisering.
Bygg merkevarebevissthet, skap oppmerksomhet og øk trafikk til nettsiden med bannerannonsering.
Nå målgruppen din med riktig budskap der de er gjennom effektive kampanjer på sosiale medier.
Engasjer ditt publikum og styrk din merkevare med målrettet tekst- og innholdsproduksjon.
Styrk din merkevares visuelle identitet og sikre konsistens over alle kommunikasjonsflater med grafisk design.
Inbound marketing
Få kundene til å komme til deg, med relevant og verdifullt innhold. En god inbound-strategi kan hjelpe deg med å bygge sterke kunderelasjoner, øke merkevarekjennskap og oppnå økonomisk vekst.
Skill deg ut fra konkurrentene og bygg en langsiktig og bærekraftig markedsføringsstrategi med inbound marketing.
Våre tjenester
Vi har en rekke spesialister innenfor digital markedsføring. Vi hjelper din bedrift å bli mer synlig.
"Vi ønsket oss noen som ser hele bildet, og som skjønner markedet. Vi hadde hørt mye bra om folkene som jobber i twoday, og vi fikk umiddelbart god kontakt".
- Erlend Vognild, VPG.
Les også
Marketing for hire
Lei en markedsressurs
Marketing for hire er vår fleksible og effektive løsning for deg som trenger å styrke kompetansen internt i bedriften, samtidig som du har behov for å leie en faglig ressurs over tid.
Kundereferanse: Solwr
Tett samarbeid for å optimalisere Solwr sin digitale tilstedeværelse
Solwr er en ledende leverandør av ERP-programvare, integrasjoner, automatisering og lagerroboter. De leverer Software as a Service (SaaS)-løsningen Trace, samt lagerrobotene Sort og Grab.Kundereferanse: Visma Software
Visma Software jobber mer effektivt med spisskompetanse fra twoday
Da en på markedsteamet i Visma Software skulle ut i fødselspermisjon, måtte de finne en erstatning. Valget falt på å leie inn to konsulenter fra twoday i hver sin 50% stilling – én innholdsmarkedsfører og én analytiker.Fagstoff
Inbound Marketing - hva er det?
Få kundene til å komme til deg, med relevant og verdifullt innhold. En god inbound-strategi kan hjelpe deg med å bygge sterke kunderelasjoner, øke merkevarekjennskap og oppnå økonomisk vekst.
Kundecase: GlobalConnect
Marketing for hire ble løsningen for GlobalConnect
Fiberleverandøren GlobalConnect opplevde en periode å stå uten markedsavdeling. For at ikke markedsarbeidet skulle stoppe helt opp, tok de kontakt med twoday for å leie kompetansen de trengte.Fagstoff
Optimaliser markedsføringen din med tracking
Digital markedsføring uten måling er litt som å kjøre bil med bind for øynene: Risikoen for å kjøre feil er veldig stor, og selv om du kommer frem, har du ikke peiling på hvilken vei du har kjørt.Kundereferanse: Vertical Playground
VPG fikk lynvekst i omsetningen med satsing på Google Ads
VPG satt selv med Google-annonsering og opplevde et greit salg fra denne kanalen, men de så at det lå et større potensiale der, som de ikke klarte å utnytte med egne ressurser.
Fagstoff
Slik lager du verdifullt innhold til de ulike stegene i kundereisen
Godt innhold fanger oppmerksomheten til en potensiell kjøper av tjenestene dine. Så enkelt, men likevel kan det være utfordrende å lage innhold som vises til rett person til rett tid. Hva lurer en potensiell kjøper på, hva søker de etter? Og ikke minst, hvor befinner de seg i kundereisen?Kundereferanse: SmartSkill
SmartSkill får frigjort tid med Marketing for Hire
Lisa Klausen Hjørnevik hadde tenkt lenge på å ansette en ny ressurs på marked, men slet med å finne riktig kandidat. Selv kaller hun seg for en generalist, og nå som faget markedsføring har blitt et stort og spesifisert fagområde som huser spisskompetanser, var det vanskelig å finne alt i en person.Meld deg på vårt nyhetsbrev
Motta nyheter og inspirasjon innen digital markedsføring, nettsider, design og brukeropplevelse, strategi og rådgivning.
4 steg til målrettet digital markedsføring
1.
Innsikt og analyse
Vi starter med å mobilisere arbeidsgruppen med en workshop for at alle skal trekke i samme retning.
Dette inkluderer en introduksjon til digital markedsføring, metodikk og gjennomføringsplan.
2.
Markedsstrategi
Markedsstrategien er din overordnede plan som definerer hvordan en du skal nå målene dine gjennom målrettet markedsføring og kommunikasjon.
De fleste bedrifter jobber med digital markedsføring, men ikke alle har en kommunikasjonsstrategi. Dette kan vi hjelpe deg med.
Les mer her.
3.
Operativt
Når markedsstrategien din er på plass, kan du endelig sette den i live!
Det er på tide å legge en plan for innholdsproduksjon, annonsering, SEO og Marketing automation. For å nevne noe.
4.
Evaluering og optimalisering
Med en datadrevet tilnærming til evaluering og optimalisering, vil du vite om du bruker ressursene dine riktig, hva som fungerer og hva du bør endre eller optimalisere videre.